Midsommarafton!

Idag är det midsommarafton och älskling å jag har precis ätit frukost å nu blir det kaffe vid tv:n!
Vädret är varierande både molnigt och sol hoppas bara inte det blir regn som det står...
Vi har precis marinerat oxfilèn lite väl sent påtänk, men va gör man inte.. Blir även färskpotatis och sill vid lunch idag ska bli väldigt gott:)


Mamma och Toya i sommarstugan..

Är lite trött på mej själv för jag skulle ha köpt en sommarklänning var det ju meningen... så ja skulle kunna ha en klänning på midsommarafton.. men nej, nej det gjorde ja ju inte! Får dra nåt gammalt stort över mej!
Igår kväll var vi ute och gick med hundarna i skogen, mamma var oxå med.. jag hade köpt hundschampo på jobbet så vi gick ner i sjön efteråt och badade och schamponerade hundarna, jätte gött tyckte de att det var... Jag fick ju såklart gå med Matilda ut i sjön och bada henne för hon går inte gärna ut där det blir djupare... Så efteråt lukta de tvål, det schampot har alltid vart parfymfritt förut, och det känns inte så roligt när man badat dem så luktar de inte något.. men nu gör de det!


Matilda i stugan, ligger och tigger bakom mammas stol:)

Nu som sagt känner ja av bebben mer.... igår var det lite lugnt men imorse när ja vakna kände ja av bäbi, känns som nån snurrar runt därinne,,, svårt att beskriva känslan, men helt underbart såklart!

Hoppas alla får en bra dag.
Glad midsommar!
Kramar och Pussar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0