Känslor Svallar!

Är något fruktansvärt känslig just nu, jätte jobbigt.. precis kommit hem från min farbror och tog en tur med hundarna, då ja plötsligt blir jätte ledsen och känner mej sååååå ensam där går ja och gråter och tycker synd om mej själv... svårt att beskriva känslorna, de bara dyker upp... Har även sovit en hel del idag, min trötthet har tagit omtag som ja nämde tidigare... ska fråga barnmorskan om hon tycker att ja ska äta något tillskott, typ järn eller något annat,, hade ju bra järnvärde när ja var i vecka 10, men det kan väl ändras antar jag!

Ny ser ja på norska hollywoodfruar och har precis pratat med min älskling och sagt godnatt.. nu blir det tv:n en stund sen tar ja mitt pick och pack och lägger mej.. tar alltid datorn med mej in till sängen och ser lite på tv:n, mysigt dä!

Sov gött!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0