Sovgunga Nummer 2!

Funderar på kanske en sådan här i stället, faktiskt riktigt mysig... Och endast till priset av 799:- istället för 1799:- för den andra ja kollat på...

Ja vet inte vad det är för fel på min dator för det går inte att kopiera från en sida och lägga in, guuuuud va trött ja blir,, måste sätta mej vid Andreas dator för att det ska fungera och det orkar ja inte nu för ja har gått och lagt mej, så ni får snällt gå in och titta på deras hemsida om ni skulle vara intresserade www.livinginabox.nu

Nu ringde han precis ifrån Västerås, Powermeet... låter som han är världens raggare men det är han INTE.. han är nog ute efter festandet och titta på bilarna.. skojigt värre! Han var trött sa han å det är väl inte så konstigt när man hållt igång hela dagen, så han skulle gå och lägga sig i deras 3 manna husvagn.. Saknar min tusse, hoppas han har kul!

Ligger här och känner bebisens rörelser lite från och till, är spännande att lägga sig på kvällen nu för då händer det så mycke i magen, man varvar ju ner så man kanske känner bättre för det, ja vet inte.. Den är i alla fall väldigt aktiv på kvällen och morronen. Inatt hoppas och ber jag att ja ska få sova ordentligt, har inte gjort det på hur länge som helst.. visst nu när ja vart hemma några dar så har ja även lyckats somna på dagen och det är gött!

Låg i soffan förut och kände på min mage, då kom jag att tänka på mina tankar under tiden vi försökte bli gravida, jag trodde ALDRIG jag skulle få uppleva att ha en bebismage och få känna något liv i mej någonsin, jag trodde inte det skulle kunna hända, och nu är jag så överlycklig för att jag verkligen fick uppleva det, tänk vad många som håller på och försöker, även med provrör och det inte tar sig, besvikelse gång på gång, tycker det är så hemskt, för ja vet inte hur ja skulle överlevt om ja inte lyckats, det var så viktigt för mej och det enda ja tänkte på dygnet runt.. Så ja och min älskling är verkligen lyckligt lottade att vi fick vara med om det här tillsammans och skapa en liten person som verkligen är jag och han.. kan inte beskriva i ord va gla jag är:)

Hoppas alla mår bra...
Kramar och godnatt!


Kommentarer
Karin

O jag är otroligt glad för eran skull!! Ingen är värd detta mer än ni 2!! =D

2010-07-08 @ 01:34:52
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0