Första riktiga små sparkarna!

Japp igår kväll när ja la mej i soffan så satte det igång på riktigt... ja skvatt ärligt talat när de första små buffarna kom.. höll på under en längre tid och när ja la handen på magen så kunde ja känna att det var något där och rörde sig:) Helt fantastiskt! Men sen helt plötsligt gav det sig, då somna nog bebisen.. Kände under hela dagen igår att det var mer aktivitet, inga sparkar men att det var något där, så nu längtar ja till ikväll när jag får lägga mej på soffan och känna bebisen...

Ikväll ska vi åka och bada med hundarna, är så jädra varmt åt dem märker jag, och även åt mej.. är första gången ja inte uppskattar värmen, känns bara jobbigt... visst är det roligare när det är fint väder men ja mår inte speciellt gött av det tyvärr.. På måndag fyller lillpoppan 1 år, då ska hon få något extra gott också ska hon få åka och bada 2 gånger om det är fint.. det är ju det bästa hon vet:) Älskar mina små.... Idag ska jag jobba 12-18.30 blir ett lagomt pass... Igår var Linda här och hjälpte mej att fylla i havandeskapspapprena, ja tycker det är så svårt med alla papper man ska fylla i också ska det ju bli rätt... Har ansökt om att få jobba halvtid från och med 30 augusti till 25 oktober och sedan kan ja ta ut semester 1 vecka som ja sparat.. får verkligen hoppas att det kommer gå bra, ja känner redan nu att det kan vara gött att få lite kortare dar för ja får ont nere i min rygg när ja står för länge eller sitter för länge, det är inte bara och ja anar att det inte är lättare då...

Nej nu ska ja sminka mej för att sedan åka till jobbet....
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0