Sprutdag 7 avklarat!!



Visst är dom snygga blommorna?!
Blev litte suddigt när jag tog dem... tror det var när vi var på Sardinien för några år sen eller var det Rhodos tro... kommer inte riktigt ihåg men gillar dom starkt!

Nu har jag precis duschat, om det va gött!
Vårat varmvatten har krånglat så vi har fått duschat hos mamma och pappa... jätte kul!
Jag älskar att ställa mej i duschen när jag är frösen... har på nästan det varmaste, är ett måste!

Här har det kommit gör mycke snö.. ligger i drivor för det blåser så också.. så hästarna fick stå inne en hel del idag, tog ut dem på lunchen.. och där stod de bara och tyckte inte alls det va roligt, så det blev en snabbvisit ute idag.. gör inte så mycke för annars har jag ute dem så mycke det bara går.

Min farbror och en annan bekant va och hälsade på mej idag.. även en av mina älskade bröder... skönt att få lite sällskap när man mår skit!
Magen är spänd.. känns nästan som när ja ska ha min mens...men det är väl inte så konstigt när det förhoppnigsvis är massa äggblåsor som mognar!
Barnmorskan ringde inge idag så då antar jag att dosen är bra!
Imorn är det dags att byta spruta.. så då får jag komma ihåg att spruta ur 37,5 enhet innan ja sätter igång... antar att man gör det för att ladda upp trycket i "pennan".

Komiskt, nu gjorde de reklam för clearblue graviditetsstickor och fertilitetsmonitorn på kanal 4... de berättar hur mycke man kan öka sina chanser att bli gravid... själv så fungerade det tydligen inte så bra på oss som vi trodde det skulle göra:(
Undra hur många clearblue ägglossningstickor vi använt... måste vara för flera tusen... och va törrt det blir när man ska sexa precis när den visar utslag... jätte romantiskt!

Kommer även ihåg när vi bestämde oss för att skaffa barn.. då slängde jag alla kuponger med gratis bindor och rabatter på sånt för det trodde jag inte att jag skulle behöva använda nån gång... eller hur!?

Jag har fått otroligt dåligt minne på kuppen sen jag börja med nässprayen... säger fel saker och beter mej allmänt konstigt.. blir nästan rädd för mej själv ibland.. skumt!
Nån mer som känt så?

Roligt att se att det är en del som är inne och tittar på min blogg... jätte kul!

Nu tar jag mej en alkoholfri öl (älskar öl), den är faktiskt jätte god.. Jever Fun heter den.. rekommenderar den starkt, finns att köpa på bolaget men har även sett den i vissa utvalda affärer!

Sov så gött alla...

Kramar från mej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0