Söndag Sprutdag 11!!



Börjar med att lägga in en bild på min äldsta hund.. 6 år fyller hon i mars!
Hälsa Tack till din man "langtarsa" för att han tyckte de va så fina och du med såklart!

Idag var det -20 grader här när jag gick ut till hästarna, usch vad fort man vänjer sig vid lite "varmare" väder! Men sola i Karlstad är i alla fall framme idag och det är den inte jämt som det sägs;)

Braskaminen brinner för fullt och kaffe dricks det i massor... älskar kaffe!
Jaha, idag är det dags för elfte sprutan och förhoppningsvis den sista innan ägglossningsprutan.
Kan inte dölja att jag är en smula orolig för att det inte ser bra ut i morn... hoppas de har växt till sig bra....
Hade 10st som var mellan 10-16mmm, och flera andra som var på G men som inte fick räknas med om de inte låg över 10mm.. Hoppas de oxå har växt till sig!
Jag ringde jobbet i fredags och sa att jag var tvungen gå lite tidigare, slutar egentligen 16.00 imorn.. Ska vara vid doktorn 14.50 så jag slutar vid 14.00 imorn så jag hinner duscha av mej innan, känns lite fräschare!

Idag har jag även sprayat med Synarelan i 33 dar.... jädrar vilken lång tid, sålänge trodde jag ärligt talat inte att jag skulle behöva använda den innan jag starta... men spelar roll egentligen det är ju avklarat på 1 sek när man tar den!

Mamma och pappa har det gör gött utomlands... vad avundsjuk jag är!
I går kväll hade de vart ute och gått, tog sig en drink på balkongen för att sen lägga sig i badkaret innan de skulle ut och äta..
Jätte skönt väder, varmt och gött... ska ringa och berätta för dem sen vad kallt det är här!

Jag skriver mer sen... ska surfa runt lite på familjeliv!

Kramar!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0