Söndag 2 hela dar till insättning!

Idag ringde klockan 07.55 och dags för att ta ut hästarna!!
Kände mej lite bättre men när jag hade lagt ut höet i hagen så fick ja skitont.. det trycker lixom längs ner precis som nåt vill släppa! Också blev ja kallsvettig, hoppas och ber att ja blir bättre snart inge roligt alls!
Har inte vart på toan och gjort "det" sen i onsdags så det kan nog spela in lite också... roliga detaljer! Men det bara går inte!
Blev ingen bild på maten vi åt igår, men det var i alla fall skit gott... delade på en pizza och en pasta fick lite av varje.. min älskling blev så sugen på pizza så då sa ja att vi kunde dela upp maten!

Läst några bloggar idag om folk som lyckats bli gravida genom ivf.. känns så långt bort att vi ska lyckas nån gång.. känns som det aldrig kommer hända oss... så tror ja dom flesta tänker som är inne i det här med ivf!

Nu ska vi äta lite champinjonsoppa till frukost... mums!

Ha en underbar dag...

Kramar!


Kommentarer
Marina

Hej=)

Jodå det kommer visste gå för er oxå!!! Det är klart att detkommer göra det=)

Jag vågade inte hoppas för mycket men jag var positivt inställd. Jag vet ju inte ifall allt är ok ännu...måste gå på ultraljud ca v 7 & kolla så hjärtat slår & dett vårt lilla frö ligger rätt=)

Men som sagt positiva tankar=)



Kram kram=)

2010-02-14 @ 12:20:44
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0