Sjukling!!!

Usch och fy hur jag mår i dag... skitont i huvudet och allmänt sleten...
Det är många på jobbet som e dåliga nu så det är väl i och försig inte så konstigt.

Idag har jag min älsklings dator och skriver på så jag kan inte lägga till nån bild tyvärr,,, tycker själv att det mycke roligare att läsa bloggar som varierar mellan text och bild annars blir det så jädra stelt.. men men får ha det så idag.

I går ökade jag min dos till 150 enheter.. förstår inte varför det blir en droppe efter jag tagit ur sprutan ur magen... har hänt 2 gånger nu... känns lite olustigt!
Men doktorn ser på fredag om det tagit bra annars är det väl bara att fortsätta spruta några dagar till, inga problem bara det blir rätt gjort!

Nojig man blir ibland... min älskling tycker bara att jag är löjlig och säger att jag säkerligen får i mej det jag ska ha ändå.
Fick räkna om så jag måste byta spruta på torsdag... hade ja sprutat med 112,5 enhet så hade den räckt till och med fredag kväll, men nu får jag byta på torsdag i stället.

Nu håller jag på och eldar i vår braskamin, jätte mysigt, blir så skön värme! Hundarna tycker det är mindre roligt, det är precis som de är inställda på att börja flåsa redan när jag går ut och hämtar ved... jätte jobbigt förstår ni...
Finns ett helt hus att lägga sig i men vi måste ligga bredvid mamma hela tiden ändå fast vi håller på att dö av värmeslag:)
Roliga dom är!

Nu ska jag se lite på tv:n,, hörs sen..

Kramar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0