Lördag och strålande sol!!

Har inge bättre nyheter angående min mage... den gör uppror, och illamåendet hänger i!
Men ja ser positivt på det ändå, förhoppningsvis ger det oss nåt gott i slutändan!

Igår var min kära man ute på stan... rally och folkfest!
Han träffa en gammal kompis och de var ute och åt mat och tog några öl:)
Själv så spenderade man en del av kvällen hos mamma och pappa med min yngsta bror, det bjöds på tacos och gissa om det var gott... sen blev det vaniljglass och varma hjortron,, mums!

Senare på kvällen följde brorsan med mej hem och vi eldade i braskaminen och roliga jag somna i soffan... helt otroligt att ja orkar äta fast ja har ont, men det är inte på det sättet ja har ont så mat går alltid ner!
Älskling kom hem vid 02.00 tiden han hade fått skjuts av några som var med.. så ja vakna av att hundarna sprang och ställde sig vid ytterdörren och skällde.. mina goa vakthundar:)

Idag blir det hemköpt mat... pasta tror ja vi siktar på.. ska bli väldigt gott, ska ta en bild sen så ska ni få se va mumsigt det är!

Ha en underbar lördag kväll!

Puss å kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0