Blodprov och samtal från barnmorskan!

Imorse åkte jag till sjukhuset och tog blodprov... doktorn vill at jag lämnar ett idag och ett på onsdag för att se om jag behöver höja eller sänka dosen..
Fick samtal från barnmorskan vid 16.00 tiden och hon sa att jag skulle höja dosen från 112,5 till 150 enheter och köra det tills fredag om jag inte hör annat efter jag lämnat på onsdag!

Sprutan går bra att ta.... igår stack jag i ett blodkärl så då kändes det en del, men inget man inte överlever! Många i den tråden jag är med i på FL har plussat, sååå roligt för dem, hoppas att det blir min tur snart... och det tror jag faktiskt!

Har precis varit hos min mamma och pappa och fått lite soppa, jätte god!
Nu ska jag gå och lägga mej börjar 7.00 till möran så det är bara att stiga upp 5.00 för att hinna med alla djuren!

Sov gött alla... hörs imorn..

Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0