Värk...

Har haft sån värk i mina ljumskar och över resterande område där nere inatt, så ja har vart vaken största delen av natten.. kan knappast vända mej i sängen, skit jobbigt.. och när ja ska upp så värker det nåt bedrövligt när ja ställer mej upp... känns inte alls bra:( Drar även jätte mycke i vänstersidan på magen.. Bebisen håller igång så det är inga problem men känns som ja ska gå sönder... Vill inte ha ont!

Nu har älskling åkt till jobbet, skulle ringa när han kom fram, är så rädd att det springer ut nåt djur i vägen lr nåt så ja vill veta att han kommit fram... När vi åkte hem från svärföräldrarna under semestern lyckades ju jag köra på ett rådjur som sprang upp i vägen utan att ja hann med, allt gick ju bra, slog bara sönder lyktan på bilen och det dog med en gång som tur var, men allt kan gå så fort... gången efter stod det en älg mitt i vägen när vi kom runt ett krök och såg ytterligare 3 till efter vägkanten, så det finns gott om vilt nu!

Hoppas alla får en skön dag...

Kramar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0