Tjohoo!!

Då har man en ledig fredag... gött dä!

Ska jobba både lördag och söndag, fast det egetligen bara är min jobbsöndag, så då fick ja ledigt idag i stället å dä gör ju inget! Nu har ja gått in i vecka 13, wehoo! (12+1). Fick brev från sjukhuset att vi är välkomna på ultraljud den 4 juni klockan 8.00, ska bli så roligt, då kommer det förmodligen kännas mer verkligt oxå!

Imorse när ja gick upp var det riktigt fint väder, men nu börjar det mulna på för fullt, ser ut som det ska bli regn! Kan bara upplysa om att mina naglar höll inte många dar, fungerar inte när man håller på i stallet och med vovvarna... Synd! Ikväll blir det grillning i regnet, mamma och pappa och brorsan och hans tjej kommer hit, mysigt! Det blir fläskfilè, flintastek, korv, grillspett, champinjoner, lök, pommes, potatissallad m.m. m.m

Nu är min älskling och hjälper Marcus.Ä med några fotöljer som skulle bäras någonstans, de har vart borta länge nu... vi höll på att städa när han åkte iväg men nu är det klart!

Ha en skön dag!

Kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0