Naglar var det ja!!

Jaha, då har man vart och gjort nagelförlängning för första gången, blev nöjd, lite ovan med knallrosa eller korall som färgen heter, har den på tipparna. Hon sa att det börjar bli mer och mer vanligt med att man har en färg på tipparna i stället för fransk manikyr, ja vet inte är ingen expert på det området!

Har precis vart ut och mockat min box och grejat lite. Sååå härligt i solen! Nu väntar ja på min bror Marcus vi ska ut på en långpromenad ska bli gött. Sen ikväll får ja wook hos mamma och pappa, inga fel! Idag har ja lite mensvärk känns konstigt, men de säger att man kan ha det i och med att det växer inne i magen, och så har ja haft från och till värre vissa dar.
Hängde ut tvätten i solen förut gud va gött det lukta av den nu, då känns det verkligen som våren är här när man kan hänga ut tvätten.

Nej nu blir det promenad, ha det gött!!

Kram!


Kommentarer
Marina

Kul med Nagel förlängning=) Jag är nagelteknolog (numer kallas det nagelterapeft)fast jag jobbar inom vården & håller på lite hemma med naglar. Sätt in bilder på naglarna=D

Tack för din kommentar=)

Det där du nämner ang "mensvärk" kallas växtvärk & det e precis som det låter växt värk=) Men det visste du ju redan hehe. Jag hade likadant=)



Kram kram!!!

2010-04-12 @ 20:30:10
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0